niedziela, 10 czerwca 2012

9 whippetów vs. 7 człowieków :)

7 czerwca pojechałam do Katowic z Origamką. Ori miała okazję spotkać się z prawie całą rodzinką :) i szaleć z 8 whippetami! Zabawy było co niemiara. Whippeci skład to: Whisky, Gryzia, Tamisia, Zenio, Odzia, Origamka, Tyutsek, Malunia i Tola ;) Skład człowieków: p.Marysia, p. Agata, p.Marcin, 2 Olki, Domi i ja :)
Ach.. tylko więcej takich spotkań! ;D

Tu mam kilka zdjęć (dodam w przyszłości cały album, składający się z ponad 300 zdjęć, ale na razie Picasa nawala i lipa z udostępnianiem):
O dziwo, gdyby ktoś chciał ode mnie jakieś zdjęcia, to prześlę mail'em (jest niżej po prawej stronie bloga), bo te zdjęcia są małe po skopiowaniu >.<

















Jaki tam emeryt ;)


  




A tu zdjęcia autorstwa Marysi Gondek :)



Nie wierzę, że ona pływa! ;O








1 komentarz:

  1. Fajne zdjęcia Alu :) . Ja chce poprosić o przesłanie mi fotki Gryzi i Whisky jak leżą i mojego z Origamką w wiekszym rozmiarze na emaila:). Z gory dziekuje i Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń